تبلیغات آنلاین

روزانه 3.5 میلیارد جست و جو فقط از طریق گوگل انجام می‌گیرد. چگونه بین این همه جست و جو و حضور رقبا می‌توان دیده شد و حتی بهتر و بیشتر دیده شد؟ برای پاسخ به این سؤال، آژانس دیجیتال مارکتینگ آرتان همراه شماست. ابزارها و روش‌هایی وجود دارند که این امکان را فراهم می­‌کنند مثل گوگل ادز، سئو و…

بلیغات آنلاین محدوده جغرافیایی بسیار گسترده تری نسبت به تبلیغات فیزیکی یا روش های سنتی دارد و این یعنی گسترش کسب و کار و فروش بیشتر و سود فراوان! تبلیغات آنلاین در 27 اوکتبر سال 1994 شروع شد. در ابتدا تبلیغات بنری در سایت هات وایر گذاشته می شد و در نهایت در سال 1995 تبلیغات آنلاین کاملاً به صورت هدفمند و متناسب با میل مشتری ایجاد گردید. برای سهولت در اندازه گیری کیفیت سایت و تبلیغات، در 1996 اولین کمپین ارزیابی تبلیغات آنلاین ایجاد شد.

تبلیغ آنلاین را می‌توان در برابر دید افراد زیادی قرار داد بنابراین این نوع تبلیغ، پربازدید و کم هزینه است

تفاوت مهم دیگر این نوع جدید تبلیغ با انواع قدیمی، کمی بودن و یا به عبارتی قابل اندازه گیری بودن است، به طوری که می‌توان بازخورد تبلیغات را مورد بررسی قرار داد. این که چند نفر را جذب کرده و یا چند نفر از تبلیغات بازگشتند، چندتا کلیک خورده و … همگی قابل اندازه‌گیری هستند. ولی در حالت سنتی این اتفاق در برخی موارد غیرممکن بوده و بازخورد آن غیر قابل دسترسی است. حال آژانس دیجیتال مارکتینگ آرتان با به کارگیری ترفندهای نوین دیگری چون تبلیغات اینستاگرامی، تبلبغات گوگل، ایمیل مارکتینگ، بهینه سازی برای موتورهای جستجو، بازاریابی شبکه های اجتماعی و آنالیز وب در صدد است رونقی بی سابقه به کسب و کار شما بخشد. باور کنید این رونق با به کارگیری روش‌های دیجیتال مارکتینگ به دور از انتظار نیست.

کاربرد تبلیغات آنلاین

مهم‌ترین ویژگی‌های تبلیغات آنلاین عبارتند از: مخاطب فراوان، هزینه کمتر و قابلیت شخصی سازی. تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات سنتی کاملاً کم هزینه است. اکثرا تبلیغات آنلاین برای بهتر دیده شدن و افزایش نرخ کلیک به سمت تبلیغات همسان می‌روند. تبلیغات همسان چیزی نیست مگر همانندسازی قالب و ظاهر کلی و یکپارچگی تبلیغ با صفحه وبسایت. اکثراً تبلیغات آنلاین برای بهتر دیده شدن و افزایش نرخ کلیک به سمت تبلیغات همسان می رود.

ارزش‌های تبلیغات همسانعبارت‌اند از: افزایش آگاهی از برند، توجه بیشتر افراد نسبت به تبلیغات بنری، افزایش خرید نسبت به انواع دیگر، افزایش نرخ تبدیل با نمایش در رسانه های قدرتمند. از انواع تبلیغات همسان می توان تبلیغ در میان محتوا را نام برد که در بحث تبلیغات آنلاین بسیار نقش مهمی دارد. وقتی مخاطب یک محتوای جالب را زیر نظر دارد و مطالعه می‌کند با محتوای اسپانسر شده تبلیغات مواجه می شود. یعنی به طور مستقیم آن تبلیغ را می‌بیند. در نتیجه به واسطه محتوای مورد نظر، تبلیغ در موتورهای جست و جو در صفحات اول قرار می گیرد.